Öne çıkan

İlk Blog Yazım

9.jpg

Vazgeçme Hayalinin Peşinden Koş…

        Hayatta hep bir şeyler isteriz. İstediklerimiz gelsin bizi bulsun isteriz. Gereken çabayı göstermekten hep kaçarız. Korkarız çünkü, yapamam der korkarız başaramam der korkarız bir denedik mi o ilk adımı bir attık mı başarmanın hazzını alacağız ama hep o ilk adımı atmaktan korkarız…

        Ben bugün burada bütün korkaklıklara meydan okuyorum korkuya inat acıya inat ayağa kalkıyorum bundan sonra asla bir daha düne bakmayacağım çünkü dün dünde kaldı. Artık yarınlara hazırlanma zamanı.

        Bir daha asla PES ETMEK YOK…

Reklamlar

Aşkın Acısı

20121014183753-5a8ae0b6-me

       Sefası da Cefası da Hoş Olan Aşk

        Aşkı anlatacağız, yazacağız demiştik dostlarım. Yoktuk bir süredir şu aşkın acısı bitmiyor, izin vermiyor ki anlatalım kendisini. Anca acısını çektiriyor hemde öyle bir acı ki, gözyaşları kan ağlıyor.Laf olsun diye demiyorum, diyemem de zaten aşkın olduğu yerde hiçbir söz hiçbir kelime laf olsun diye söylenemez ki zaten. Bu arada kan ağlayan gözler değil dostlarım. Yürek Kalp ciğer ne kadar iç organ varsa aşka dair her biri kan ağlıyor kanlı gözyaşları akıp sel oluyor. Beden kavruluyor her an her saniye yavaş yavaş ölüyor. İnsan doğar yaşar ölür derler ya, yalan dostlarım yalan . İnsan doğar yaşar aşık olur. Aslında en doğrusu: İnsan aşık olur yaşar aşık olur ölür. Aşık olunca ilk önce yeniden doğmaz mıyız hayata. O günü yeni doğum tarihimiz ilan etmez miyiz. Birde karşılıklı ise bu aşk. İşte o zaman bizden mutlusu yoktur. Ağzımız kulaklarımıza varır. Onun yanında dünyanın en mutlu insanıyızdır. Hem en mutlusu hem en güçlüsü.Kimse yıkamaz bu aşk bizdeyken bedenimizi. Ama aşkın en ilginç yanı ne bilir misiniz dostlarım bütün zıtlıkları içinde barındırması. O aşk bittiğinde daha doğrusu yar gidince, bu seferde dünyanın en mutsuz ve güçsüz insanı biz oluruz . Her saniye her an ölümü yaşarız. Birde izleri derinse işte o zaman yandık. Başarabilirsek ayağa kalkarız. hemen olmaz bu düşe kalka yaparız. Bazen kimse bilmesin deriz. Herkese güçlü insan duruşu sergileriz. Dostlarımız, ailelerimiz topladı kendini derler. Ama gerçeği bir tek biz biliriz. Çoğu gece nasıl uyuyamadığımızı, sahte gülüşlerin arkasında nasıl derin gözyaşları sakladığımızı biz biliriz.

        Öyle haindir ki aşk. Ona kapılıp yaşarız, ona kapılır ölürüz. Gelen gideni unuttursun diye avunur dururuz. Bir gülümsemeye muhtaç oluruz. Bazen bu fakir gibi dökülür dilimizden bi şeyler, mırıldanır dururuz. Hemen kağıdı kalemi alır dökeriz yüreğimizden akan mürekkepleri. Her mürekkep biter de bu mürekkep bitmez dostlarım. Bazen yazmıyor gibi görünür kalemimiz. Hemen acıları deşecek bir şey oluverir. Acılar iki hohlar kalemin ucuna. Daha sağlam yazmaya başlar hemen. Yazın dostlarım yazın aşığın en etkili ilacıdır yazmak. Acı kağıtlara dökülmez diyenler varmış. Hayır efendim yalan en güzel acı dökülür kağıtlara. Yazarlar takımına bakın ya aşkı ya acısını kullanırlar. En büyük malzeme budur çünkü. Cümlelerin sonu gelmiyor dostlarım gelmiyor. Şu fakirin başta kendisi olmak üzere bütün aşk açısı çekenlere tavsiyesi. Eğer o da sizi seviyorsa ve imkansızlıklar yoksa vazgeçmeyin. Bazen sevginin yetmediği çaresiz kaldığı durumlar vardır ya eğer ki öyle bir aşksa işte o zaman benim gibi yandınız içinizdekileri dökün kağıtlara. Sevmeye çalışın yeniden. Aşkın derin acısını çeken kişi yeniden sevemezse bu acı onu öldürür. Belki yeniden sevip sonucunda yine acı çekeceğiz. Ama ne yapmalı başka. Demedim mi haindir, nankördür aşk diye. Siz ne kadar zorlasanız zorlayın o kendi bildiğini okuyacak. Belki bir gün o kendi bildiği gerçek mutluluktur.

        Neyse dostlarım, daha da sıkmayayım sizi. Bir daha ki yazıda bakalım aşkımı yazacağız acısını mı. Haydi selametle.

Aşkın Tarifi

      images (12)

        Aşkın tek tarifi yoktur. Bunun mümkünatı zaten söz konusu olamaz. Bizim ki kendi çapımızda aşka hizmet, şimdi insan birini sever de güzel sözler söylemez mi. Yârin tasvirini ceylan gözlü, sırma saçlı, al yanaklı gibi güzel tariflerle yapmaz mıyız dostlarım sorarım size. Hepimiz aşk denen kervana katılınca bu hana uğradık. Şimdi yari bu kadar güzel anlatırız tasvirler yaparız da bu yüce bir nimet olan aşkı es geçersek ayıp etmiş olmaz mıyız. Aşk-ı ala böyle bir saygısızlığı kabul etmez bakın söyleyeyim size.

        Işte bu yüzden bir süre aşkın tarifini yapalım diyorum zorlayalım şu kullanmaktan çekindiğimiz yüreğimizi ama bu sefer yâr için değil yâri bize yâr diye tanıtan aşk hürmetine.

Hayata Dair(Nefes Almak)

turkiyenin_sakin_tatil_yerleri_2.jpg         Bugün yine düşüncelere daldım. Hayatı düşündüm, insanları, aşkları, bitkileri ve daha birçok şeyi bu hayata dair önemli olan şeyleri düşündüm ve aslında dönüp baktığımda tek bir şey düşündüğümü fark ettim nefes almak…

         Bu hayatta en mühim şey buymuş bunu gördüm her şey aldığımız nefesin etrafında bir döngüymüş aslında. Mesela aşk; aslında biz beraber nefes alacağımız insanı arıyoruz ve buna da aşk diyoruz, çünkü her insan tek başına yarım nefes alır eğer aşka kapılırsa tam bir nefes alır çünkü aşk insanın nefesini kesmez tam tersi nefesini tamamlar.

         Bitkileri düşünün, hayvanları düşünün mesela; her şey biz daha sağlıklı ve huzurlu bir nefes alalım diye yok mu ? Sorun bunu kendinize, cevabını da hemen verdiniz değil mi ?Duydum gibi cevabınızı, şaşırmayın başka verecek bir cevap yok çünkü.

         Lafı fazla uzatmayacağım sadece şunu söyleyeceğim. Aldığınız nefesin kıymetini bilin ve tek birini bile boşuna harcamayın…